Some great days. Parkour Galicia (with GUP)

11 Mar

A enerxía, o entusiasmo fero, sen medo a mancarnos, a destreza diante dos obstáculos, a valentía e a vontade de teimar e teimar. Concordo con eles nesa idea da Felicidade. Moi grande este vídeo!

7 Respostas to “Some great days. Parkour Galicia (with GUP)”

  1. isabel vaquero Marzo 11, 2011 ás 6:52 PM #

    É fantástico, pon “as pilas” só de velo! O máis perigoso é que che dá a impresión de que é doado e ti tamén podes facelo! Coitada… (eu)

  2. Montenegro Marzo 12, 2011 ás 8:42 PM #

    Hola amigos. Que gran vídeo. Me he animado a emular a estes jovenzuelos y escribo estas líneas desde el Hospital Xeral de Vigo. Tres costillas rotas, dos esguinces de tobillo, y unha brecha en la cabeza de cinco centímetros, además de contusiones leves por todo el cuerpo y un fuerte hematoma en el costado. ¡Qué grande es el parkour!

  3. Arancha Estévez Marzo 14, 2011 ás 10:50 AM #

    que barbaridá! que maior me sinto! copio e lévomo…

  4. Arancha Estévez Marzo 14, 2011 ás 12:00 PM #

    Unha hora despois….trending topic (bueno, vamos, que molou moito) en facebook…

    • franplorenzo Marzo 14, 2011 ás 12:09 PM #

      Aran, íache dicir que eu te vía perfectamente facendo parkour na entrada do aparcadoiro de Policarpo Sanz, que che cae ben á man😉 (e que non che pase como ao Montenegro, claro). Bicos grandes

  5. Arancha Estévez Marzo 14, 2011 ás 12:13 PM #

    non me vaciles…vamos, é que xa me vexo en plan mortadelo e filemón vendada e fraturada até no nariz…detrás do marco van rapaces a entrenarse, e a min que me dan ganas de ir alí en plan señora maior e dicirlles que teñan coidado!mira que o paso mal por eles…

Deixar unha resposta

